Informuojame, kad nuo 2024.03.01 keitėsi teikiamų paslaugų kainos

I – V 07:00-21:00

VI – VII 09:00-20:00

lt en

Jūsų krepšelis yra tuščias

Išsirinkę tyrimus spauskite mygtuką "Į krepšelį"

Registracija internetu

Dažniausiai užduodami klausimai

Ką daryti, jeigu negaliu prisiskambinti užsiregistruoti tyrimams?

 Jūsų skambutis užregistruojamas ir atsilaisvinę administratoriai tikrai perskambins. Taip pat, galite patys užsiregistruoti internetu savarankiškai: https://www.registracija.rezus.lt arba parašyti mums el.laišką info@kraujolaboratorija.lt.

Ką daryti, jeigu mano atliktų tyrimų rezultatai nepateikti esveikata.lt portale?

Prašome parašyti el.laišką info@kraujolaboratorija.lt su Jūsų vardu, pavarde, gimimo data ir filialą, kuriame tyrimą atlikote. Patikrinsime ir Jus informuosime.

Ką daryti, jeigu negaliu prisijungti prie sistemos peržiūrėti savo atliktų tyrimų rezultatų?

Jeigu tyrimus atlikote iki 2021-12-06d., prisijungimo varde dažniausiai padaromos klaidos, kad tarp vardo ir pavardės nepadedamas apatinis brūkšnys “_”. Atidžiai ir identiškai įrašykite prisijungimo duomenis. Jeigu nepavyksta, rašykite el.paštu info@kraujolaboratorija.lt.

Jeigu nepavyksta prisijungti po apsilankymo nuo 2021-12-06d. – rašykite į el.paštą info@kraujolaboratorija.lt.

Laiške nurodykite savo vardą, pavardę, gimimo metus ir kuriame padalinyje atlikote tyrimus.

Ką daryti, jeigu noriu atšaukti savo vizitą?

Susisiekti galite telefonu +37067620220 arba el. paštu info@kraujolaboratorija.lt. Laiške nurodykite savo vardą, pavardę ir kuriame padalinyje atlikote rezervaciją. Taip pat, atšaukti vizitą galite savarankiškai, rezervacijos patvirtinimo laiške paspausdami Atšaukti rezervaciją.

REZUS puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

Naršydami toliau Jūs sutinkate su būtinaisiais slapukais. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Privatumo Politika.